پایگاه اطلاع رسانی زرند و کوهبنان

اجتماع بزرگ بسیجیان ناحیه قدس برگزار شد

اجتماع بزرگ بسیجیان ناحیه قدس برگزار شد

در ابتدای مراسم اجتماع بزرگ بسیجیان ناحیه قدس، به حمایت از مردم مظلوم فلسطین، حسین فردی از قاریان برجسته کشورمان دقایقی به قرائت قرآن پرداخت.

سپس حجت‌الاسلام ایران راه، نماینده ولی فقیه در بسیج ناحیه قدس، با بیان اینکه بسیج عطری است آسمانی که از جوانان طراوش می‌شود و پایگاهی برای مشت‌های گره شده است، اظهار کرد: بسیج هنجره‌ای سرخ برای شرایط سترگ و خورشیدی برای شب‌های سخت و تاریک است، بسیج سپاهی مسلح به ایمان و به عشق و ریسمانی است برای بالا رفتن از شانه‌های خیس آسمان.

وی ادامه داد: بسیج لشکر حسین مظلوم برای روز عاشورا است، بسیج میعادگاهی برای کبوتران سرخ‌دلی است که دل هایشان برای پرواز در اوج می‌تپد و بسیجی همانند کبوتر سرخ دل است.

حجت‌الاسلام ایران راه خاطرنشان کرد: بسیجی چکیده عشق، نماد غیرت و سمبل تعصب و پاسدار مکتب است. بسیجیان سرو قامت‌هایی هستند که سرو در عزمتشان لرزیده است.

نماینده ولی فقیه در بسیج ناحیه قدس یادآور شد: تمام مردم این سرزمین وام‌دار بسیج هستند و بسیج امید محرومان و مستضعفین جهان است و پایه‌های استوار کشورمان برپایه بسیج است.

وی در پایان سخنان خود وظیفه امروز بسیج را حضور پرشور در انتخابات دانست و افزود: ما پایان امسال جریان انتخابات را داریم و برای اینکه ایران اسلامی قوی داشته باشیم باید در انتخابات حضور چشمگیر داشته باشیم، مهم‌ترین وظیفه بسیجیان که مبارزه با استکبار جهانی است را باید در این انتخابات هم شاهد باشیم.

در بخش دیگری از این مراسم گروه سرود نورالهدی نماهنگ (صبح انتقام) و ریحان الرسول را اجرا کردند.