پایگاه اطلاع رسانی زرند و کوهبنان

برگزاری همایش پیاده روی در کوهبنان

برگزاری همایش پیاده روی در کوهبنان

همزمان با هفته بسیج، همایش پیاده‌روی به حضور فرمانده و جانشین ناحیه مقاومت بسیج، رئیس دفتر امام جمعه، سرپرست معاونت فرمانداری، فرمانده و جانشین انتظامی، بخشدار مرکزی، سرپرست شهرداری، اعضای شورای اداری، و جمعی از بسیجیان، فرماندهان نظامی و انتظامی از میدان شهدا کوهبنان آغاز شد.

در ادامه، شرکت‌کنندگان با پیمودن مسیر بلوار شیخ ابوسعید و بلوار برهان‌الدین، با حضور در حرم مطهر شهدای گمنام، همراه با قرائت فاتحه و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، یکبار دیگر با آرمان‌های بلند حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، تجدید عهد و پیمان کردند.

در این مراسم، حجت الاسلام ابوطالب هنرهوده، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان، با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در جمع قهرمانان ورزشکار گفت: در ۱۵ مهرماه، گروه حماس و نیروهای مقاومت، ضربه فنی به اسرائیل و رژیم غاصب زده و شکستی برای آن به وجود آمده که قابل جبران نیست.

وی افزود: از امروز، در نوار غزه، ما شاهد آتش بس هستیم، در حالی که رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل شرایط توقف نبرد نیروهای مقاومت فلسطین را پذیرفته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان تصریح کرد: بسیاری از ورزشکاران در کشورهای مختلف جهان اعلام کردند که از این به بعد دیگر حاضر به انجام مسابقه و رقابت با ورزشکاران رژیم صهیونیستی نیستند. وی بیان داشت: پیروزی متعلق به مردم مظلوم فلسطین است؛ لذا، به موجب اظهارات مقام معظم رهبری، اسرائیل قبل از ۲۵ سال پیش‌بینی شده، نابود و محو خواهد شد. این مراسم توسط خانواده شهید دانش‌آموز جواد بابایی از شهدای عملیات کربلای پنج، هیئت ورزش‌های همگانی و بومی، و محلی برگزار گردید.