پایگاه اطلاع رسانی زرند و کوهبنان

گردشگری معادن کوهبنان را متحول می کند

گردشگری معادن کوهبنان را متحول می کند

جلسه کمیته برنامه‌ریزی کوهبنان با ریاست فرماندار و حضور نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، معاون برنامه و بودجه استان کرمان، و مدیران ادارات، فرماندهان نظامی و انتظامی در سالن کنفرانس فرمانداری کوهبنان برگزار شد.

مجید توکلی، فرماندار کوهبنان، در این جلسه اظهار کرد: پیگیری جهت حضور قرارگاه سازندگی خاتم، احداث کارخانه کنستانتره یک میلیون تنی در بخش طغرالجرد، و پیگیری مصوبات بنیاد علوی در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.

وی تاکید کرد: با توجه به موقعیت خاص کوهبنان و وجود ۲۵۰ اثر تاریخی، مذهبی و باستانی، راه‌اندازی گردشگری هیجانی و معادن می‌تواند شهرستان کوهبنان را متحول کند.

فرماندار کوهبنان افزود: راه‌های مواصلاتی در پویایی اقتصاد و افزایش اشتغال شهرستان موثر هستند؛ لذا اجرای روکش آسفالت جاده‌های منتهی به کوهبنان از زرند تا خرمدشت پیگیری و بزودی انجام خواهد شد.

عفت شریعتی، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، با تبریک هفته بسیج، گفت: همه مردم ایران اسلامی خود بسیجی و حامی بسیجیان و الگویی برای سایر کشورهای جهان هستند؛ امیدواریم بزودی شاهد نابودی رژیم غاصب و کودک‌کش باشیم.

وی ادامه داد: طوفان الاقصی نماد وحدت و همدلی جهان اسلام در ریشه‌کنی و نابودی رژیم صهیونیستی است که انشاالله در پرتو منویات مقام عظمای ولایت بزودی شاهد افول و نابودی رژیم کودک‌کش باشیم.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی افزود: برنامه هفتم توسعه بسیار سرنوشت‌ساز است که تحولی در برنامه پنج‌ساله آینده کشور دارد و در عرصه‌های مختلف اثرگذار است.

عفت شریعتی کوهبنانی بیان داشت: پیگیر احیای دادسرا کوهبنان بودیم که انشاالله با مساعدت مسئولین قضایی بزودی محقق خواهد شد.