پایگاه اطلاع رسانی زرند و کوهبنان

محمدرضا اسلامی به عنوان یکی از افتخار آفرینان بسکتبال ایران، با سابقه‌ای درخشان در این رشته ورزشی، به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان ایران انتخاب شده است، به تصریح فدراسیون بسکتبال ایران و با تأیید اعضای کمیته فنی این فدراسیون.

محمدرضا اسلامی

در گفتگو با صدای زرند، اسلامی اظهار کرد: «تیم ملی جوانان برای سال ۲۰۲۲ مسابقات آسیایی دارد و با توجه به سابقه‌ای که در بحث تیم ملی جوانان و سوپر لیگ ایران دارم، رئیس فدارسیون و مدیر تیم‌های ملی، طی جلسه‌ای از من خواستند که سرمربی‌گری تیم ملی جوانان را برای سال ۲۰۲۲ به دست بگیرم.»

مربی مسابقات آسیایی محمدرضا اسلامی

وی افزود: «هر دو سال یک بار مسابقات آسیایی برگزار می‌شود و فعلاً مسابقات ۲۰۲۲ را در پیش داریم، اما بر طبق موافقت اولیه‌ای هم که داشتیم، قرار بر این است که مدیریت تیم‌های ملی جوانان در بحث فنی از سال ۲۰۲۶ هم دست ما باشد که امیدوارم بتوانیم با یک برنامه‌ریزی جامع و مشخص، موفقیت این تیم‌ها را در مسابقات بین‌المللی شاهد باشیم.»

اسلامی با نائب قهرمانی تیم ملی جوانان در مسابقات آسیایی سال ۲۰۱۴ و گرفتن سهمیه جهانی، قهرمانی تیم شیمیدر قم در مسابقات غرب آسیا و نائب قهرمانی این تیم در سوپرلیگ ایران در سال گذشته و همچنین سرمربی‌گری موفق چندین تیم در سطح باشگاهی، دستاوردهای بزرگی داشته است. وی هم‌اکنون به عنوان سرمربی تیم شهرداری قزوین برای فصل جدید سوپرلیگ ایران انتخاب شده است. اسلامی سال‌ها به عنوان یکی از اعضای تیم ملی بسکتبال ایران و کاپیتان این تیم فعالیت درخشانی داشته است و از سالن‌های ورزشی شهرستان زرند شروع کرده و الگوی مناسبی برای جوانان علاقه‌مند به ورزش بسکتبال در این منطقه است.

صدای زرند به نمایندگی از تمامی زرندی‌ها و ورزش‌دوستان، این انتخاب شایسته را به جناب آقای اسلامی و جامعه ورزشی شهرستان تبریک می‌گوید و آرزوی بهترین‌ها در این مسیر و سلامتی روزافزون برای او دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *